Kake, hjemmelaga pizza og kveldstur :)

Dagen begynte med at bestis sendte meg et mmsbilde av kokosbollekaken hun hadde bakt  😉
Da var jeg ikke sen med å invitere meg selv gitt 😉 hehe..
Denne kaken skal jeg hjelpe henne med å spise opp i kveld 😀 (også er'n rooooosa) 😀
 *GLEDER SEG*

kokosbollekake Den var SINNSYKT god 🙂

Til middag laga jeg hjemmemekka pizza med grov bunn , kjøttdeig, skinke og MASSE løk. Elsker løk!
Den ble utrolig god 😀 Marius gliste bredt da han så den når han kom hjem fra jobb 🙂
Han skal vist ha med seg noen stykker på jobben i morgen og friste de andre sa han 😉

pizza Nammenammenamm

Da jeg gikk hjem fra Frøydis etter å lette samvittigheten for all kakespisingen kom min kjære å møtte meg 😀 Utrolig deilig å gå ute sånn om kvelden. Lurer på hvorfor jeg ike gjør dette oftere.

tur Kveldstur med kjærsten 😉

Da vil jeg ønske alle en riktig god natt! Nå roper senga mi på meg! 😀

nattti Nattinatti 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg