Fotoshoot i dag :)

I dag hadde jeg et fotoshoot som jeg hadde hatt litt prestasjonsangst for 😉 FYYYYY ROY!!!
Han hadde nemlig veldig høye krav til meg! Huff huff huff!!!
Meeeeeen, det gikk bra 😉 Følte først at jeg ikke fikk til en dritt. Jeg så gammel og rynkete ut, kroppen var tjukk og kjolen satt rart.  Men så fikk jeg se litt  på bildene etterpå og da blei de ikke så ille likevel 😉 hihi…

Her kommer noen bilder fra forberedelsene 😉

1
Åy åy!! Her trengs det en real runde med rettetanga!

2
Sånn ja… da ble det bedre 😉

3
 Har man ikke langt hår må man jukse litt 😉 Også litt pynt da… Legg merke til ørene 😉

4
Sånn.. Da var sparkelen på plass også 😉 Noen som kan gjette hva jeg er??

5 kommentarer
    1. sv: jeg merker at jeg likte det bedre for noen år siden. Da var det gøy å bli skremt, nå blir jeg faktisk bare redd..:s

    2. Dette STORGLEDER man seg til =) Gi meg TÅLMODIGHET Tilde lol Du ER best, ikke sant XD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg