Min filmanmeldelse!

Her kommer nok en gang noen filmanmeldelser fra meg 🙂
Kommer til å gjenta dette med jevne mellomrom 😉

bolt

BOLT

I superhunden Bolts verden er hver dag fylt med farer, eventyr og spenning – helt til kameraene skrus av. Bolt er nemlig stjerne i en populær TV-serie, men han tror selv at det hele utspiller seg i virkeligheten! Når han rømmer fra studioet i Hollywood og ved en feiltagelse havner i New York, begynner hans hittil største eventyr – et møte med den tøffe virkeligheten! Kun bevæpnet med sine innbilte superkrefter begir han seg ut på reisen tilbake til Hollywood og sin eier Penny. Med på reisen får han to usannsynlige følgesvenner – den streetsmarte katten Mittens og tv-slaven Rhino, en hamster som forguder Bolt. Og med hjelp fra sine nye venner oppdager Bolt at det ikke alltid trengs superkrefter for å være en ekte helt.

Min vurdering:

Utrolig søt og sjarmerende  film som passer for hele  familien 🙂

martyrs

MARTYRS

Lucie har vært forsvunnet i et år når hun blir funnet. Jenta er i sjokktilstand, og ute av stand til å fortelle hva som har hendt. Hun har ikke blitt utsatt for seksuelle overgrep, men det er hevet over enhver tvil at hun har blitt utsatt for noe skrekkelig. Lucie blir plassert på en institusjon, og her blir hun venn med Anna. Flere år senere drives Lucie av en ekstrem hevntørst etter de menneskene som kidnappet og mishandlet henne som barn. Dette fører henne og Anna ut på en skremmende reise til et moralsk fordervet helvete. Det er tid for hevn, og det blir ikke vakkert …

Min vurdering:

Hmmmm…. Enten er denne filmen skikkelig bra, eller så er den skikkelig dårlig. Får  liksom ikke bestemt meg.
Den er iallefall UTROOOOLIG syk! Jeg har det vist med å velge sånne syke filmer.