Lørdagskos :)


Etter at jeg, Marius og lillegutt hadde sykla opp på videoen og leid film satte vi oss godt tilrette i sofaen med pizza og våruller og så på filmen BOLT!  Veldig søt forresten 🙂

bolt 

Litt senere fikk jeg akutt fruktbehov så jeg fresa opp på butikken med min blodtrimme moped og kjøpte MASSE frukt!

moped

Laga en stoooooor bolle med fruktsalat og krem.
Dette var lørdagsgodtet til meg og Marius. KJEMPEGODT OG KJEPESUNT!!! 😀
(sa ikke noe om sjokoladen og pottisen vi trøkka i oss etterpå jeg)

dessert

Etter at minsten hadde lagt seg så jeg og Marius på MARTYRS.
Veeeeeeeeeeeeldig spesiell og sær film må jeg si..

martyrs

Var vist flere som kosa seg den kvelden 😉

pusene


Natti natti 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg