LILLE USKYLDIGE GUTTEN MIN!!!

Jeg Marius og Markus sitter i bilen og snakker om at i noen andre land er det noen menn som har 7 koner.
Plutselig smeller det ut fra lillegutt;
  "Hvordan klarer han å pule 7 damer a?"

Jeg blir totalt satt ut og spør hvor han har lært det ordet og om han vet hva det betyr.
Da ser han bare dumt på meg og svarer; "SELVFØLGELIG, jeg går jo trossalt i tredjeklasse!"

marken

HERREGUUUD!!! Lille uskyldige babyen min!
Han skal jo ikke kunne sånne ting! HUFF!!!
Han skal jo leke med klosser og se på Teletubbiene han!

GUD, jeg begynner å bli gammal!!! 🙁

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg