Fotoshoot 60-70 tallet

Etter laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang venting fra fotografen fikk jeg endelig bildene mine fra i sommer.
 Fotoshootet er 60 og 70 tallsinspirert.  Jeg som 60-talls og Thea som 70-talls-
Modellen som er med meg er Thea Adelin Østby.
Fotograf: Kim Gøran Høyberg
Makeup, Styling og Hår: Meg selv, Thea og Nina Helen Olsen

Here we go 😉

oslo4

oslo6

oslo7

oslo8

oslo1

oslo2

oslo3

oslo5

oslo9

oslo10

oslo12

Og helt til slutt noen BEHIND THE SCENES bilder 😉
Alltid like morro 😉

 bhs2bhs4bhs1bhs3

6 kommentarer
    1. SV: Hahaha, du er rå;D Lo godt da jeg leste det med kjakene;P Og jeg skal godta med en gang jeg får logget meg inn;) Så kult med den photoshoot’en – det skal jeg så fullstendig få med meg nå! Bare håpe pcen er med på det, den er så idiottreig disse dagene at jeg blir gal i hodet og mister helt tålmodigheten – men jeg stikker inn på det innlegget nå, om jævelpcen tillater det.

    2. Sv: Tusen takk ! Nå ble jeg glad 🙂

      Utrolig fin side du har ! Jeg digger headeren din !
      Og kjempefine bilder 🙂

      Ønsker deg en strålende dag 😀

    3. SV: Så utrolig überkult at du også digger blodbilder! Digger at vi er flere, hihi;)

      Og så utrolig flotte bilder:D Headeren og designet ditt er virkelig vakkert også, det er som en drøm i det man kommer inn på siden din – utrolig deilig♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg