JEG FIKK JOBBEN :D :D :D

modfel day

HOPPE AV GLEDE!!!!!! 
Jeg fikk jobben som makeupartist på Model Day Studio i Drammen. 
Av over 60 som hadde søkt så ble jeg valgt ut 😀
Begynner for fulle mugger på tirsdag 😀   
Er såååååå happy nå 😀 
Dette er jo det jeg har drømt om. Det jeg er utdanna som! 
Jeg skal gjøre det jeg syns er aller mest morsomt hver dag og atpåtil få penger for det 😀
Kank'e bli bedre enn det 😀
*Hilsen fra en jublende Tilde*
glad
Må netsen "feire" med denne nydelige sangen. 
Yiruma som spiller. River flows in you er også kjent som 'Bella's lullaby'
Jeg får gåsehud !  
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg