Jeg er så HAPPY :D

Åååhhhhhh… Jeg er så happy!!!
Alt ordner seg for meg! 🙂

*Jeg har fått verdens beste jobb!
*Jeg har en utrolig herlig kjæreste som elsker meg over alt på jord!
*Jeg har en flott sønn som gjør det bra på skolen!
*Jeg har et fint sted og bo, med gode naboer!
*Jeg har nok penger!
*Jeg har masse venner som alltid stiller opp for meg!
*Jeg har en familie og en svigerfamilie som støtter meg og er der for meg!
*Jeg har god helse!
*Jeg har kommet ned til den vakta jeg vil være!
*Jeg er ferdig med alt av operasjoner!
*Jeg kommer godt overens med andre mennesker!
*Jeg har  to katter av verdens kuleste katterase!
*Jeg røyker ikke!
*Jeg driver ikke med dop!

Hva mer kan man ønske seg da egentlig??? 😀

tck 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg