Uinteressant piss!

Jeg innrømmer det! 

Jeg hakk'e no' liv! 

Det er derfor jeg  svarer på denne uberteite spørsmålsgreia her..

Har tilogmed lagt til 10 spørsmål! 

Fy faen, jeg sliiiter ass!

 

1. Har dine foreldre noen ganger tatt deg i å drikke: Ikke alkohol nei 🙂

2. Elsker du den siste gutten du sendte brev til: Nope

3. Hva gjorde du for 30 minutt siden: Støvsugde
4. Hvem var den siste som sa at han var glad i deg: Carina

5. Den siste restauranten du var på: Eeehhh.. en i Asker, husker ikke hva den heter.
6. Hvem var den siste du ringte: Forsikringsselskapet
7. Hvor var du kl. 01.00 på søndag: Hjemme forran data'n 😉
8. Noen gang kysset noen over 30: Det gjør jeg hver dag det 🙂
9. Er det en hemmelighet du aldri har fotalt foreldrene dine?: Nææææj! Forteller dem ALT jeg! Englebarn vettu 😀

10.Har du noen gang farget håret? Selvfølgelig! Lenge leve brunetter!

11. Har du på deg et smykke: Ja, et kjede, et armebånd, en ring, øredobber og 5 piercinger.
12. Hvem skulle du ønske du kunne ordne opp med: Her er alt i skjønneste orden 😉
13. Hva kan alltid få deg til å føle deg bedre: SJOKOLADE!!!! 😀

14. Er du bortskjemt: Hvem? JEG????

15. Er du en kosete person: Jepp

16. Hvem gav deg en klem sist: Marius, Markus,Carina,Pappa og tante Rakel
17. Blir neste helg bra: Ja fy faen , gjett om a 😀 Aldri gleda meg mer jeg 😀
18. Har du noen gang gått i det motsattes kjønns klær: Ja, har buksa til gubben på meg nå 😉
19. Har noen spredt et dårlig rykte om deg: Jadda…  Sikkert en god grunn…
20. Se bak deg, hva ser du: Klatrestativet til kattene.
21. Har du noen gang jobbet på et sted med mat: Ja, jeg har vært servitør-
22. Hva vil du kalle din framtidige datter: Hun skulle egentlig hete Tilde, men så ble det en HAN! SÅ da ble det Markus.
23. Sist gang du var på "fest": Hmmm... Det er lenge siden ass. Romjula tror jeg. Men bare vent til 6 mars 😉
24. Når skal du ut neste gang: Skal til Carina i hælja.  😉 Også skla jeg og min kjære ut på søndag.. Vet ikke hvor. (overraskelse)

25. Hva synes du om abort: Det syns jeg ingenting om. Men av og til har man ikke noe valg.
26. Beskriv din/dine beste venn/venner: Ubeskrivelig <3
29. Har du noen gang vært så full at du fikk blackout: *kremt*  hehe….
30. Tror du på kjærlighet ved første blikk: JA!!!
31. Hater du den siste jenta du snakket med: Nei tvert imot. 🙂

32. Savner du noen:Alltid 🙁

33. Hvem var din åttende melding fra: Det var et jævlig frekt bilde av Carina 😉 hihi
34. Hva hører du på: Beyonce

35. Steder du kunne tenke deg å besøke: Kina og Egypt.
36. Har du holdt hender med noen i dag: Ja med støvsuger'n.
37. Liker du vinteren: NÆJ!!!!!
38. Angrer du på noe: Bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort!
39. Planer i dag: Trene og ta soooooooool 😀
40. Vil du danse: Okey, gi meg et par shots først 😉

41. Hva legger du merke til først med en gutt/jente: Trynet vel.. Og øynene 🙂

42. Noe interessant som har skjedd i det siste: Ja jeg hadde det jæææævlig vondt når jeg tatoverte øynebryna mine i går 🙁
43. Hvor er den personen du liker nå: På jobben
44. Sist du tok en dusj: Ca 3 uker siden 😉
45. Hva gjorde du 08:00 i morrest: SOV!!!
46. Liker du stedet der du bor: Jaaaa 🙂
47. Hvor fikk du sist en klem: Ved kjøkkenbodet av min sønn 🙂

48. Er du en sjalu person: Ja desverre!
49. Hadde du en bra bursdag i år: Hakke hatt bursdag ennå.. Men veeeeldig snart 😀

52. Har du noen brødre: Jau.. en lillebror

53. Hva burde du gjøre nå egentlig:BRETTE FUCKINGS MØKKAKLÆÆÆÆR!!!!

54. Hvem var den siste som holdt rundt deg: Min kjære samboer

55. Hva føler du nå: MASSE MASSE GLEDE! 😀 ;D 😀

56. Vil du ha barn: Jeg har barn!

57. Hva skal du i morgen: Til Carina 🙂

58. Hva er best, lollipop eller yes is: YES is 🙂

59. Har du brukt penger i dag: Nope. men  skal bruke litt etterpå 😉

60. Er du forelsket akkurat nå?:JAAAAAAAAAA 😀

61. Hvordan type filmer liker du best?: Grøssere.

62. Når hørte du sist gang "jeg elsker deg": I går kveld 🙂

63. Drikker du kaffe: JAAA

64. Hører du på musikk nå? Eventuelt hva?: Det vakreste som finnes av Jahn Teigen

65. Yndlingsfarge: ROOOOOOOSA

66. Hvordan klesstil liker du på gutter?: Tøff og litt sossete 🙂

67. Hvordan klesstil liker du på jenter?: Litt forkjellig, men syns det er sexy med litt tøff og guttete men på en feminin måte. 

68. Hva er det værste du ser: BÆÆÆÆÆÆRTEEEEEEEEER!!!!!

69. Beste lukten som finnes: Hjernen til Carina 😉

70.Hva skal du gjøre etter du har tatt denne testen: Ikke en damn shit!!! Hvorfor tror du jeg har tid til å ta denne teste a?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg