Tidenes BESTE helg :D

Jeg, Tilde Cathrine Kjos har hatt tidenes BESTE helg 🙂 🙂 🙂

Og den har jeg tilbragt sammen med de menneskene jeg er aller mest glad i 🙂
Først var jeg på "ferie" hos Carina. Fra fredag til søndag 🙂
Da gjorde vi egentlig ikke en dritt 😉 Men det var det som var så herlig 😀 
LENGE LEVE DAFFEDAGER OG ONEPIECE!!!
 

Når jeg kom hjem på søndag hadde Marius planlagt en veldig koselig valentinegave til meg 🙂
Jeg skulle pakke med meg fine klær og tannbørste 🙂
Så dro vi til Drammen. Der hadde han leid brudesuiten til oss 🙂 Også tatt seg fri på mandag 🙂
 

De hadde BOBLEBAD!!!! 🙂 Jeg ELSKER boblebad! 
Kald Cola på meg og Øl på Marius pluss masse bobler, det er livet 🙂
Etter et forfriskende bad tok vi på oss penklær og gikk ut for å spise en bedre middag 🙂
Deretter gikk vi på kino og så Wolfman.
  

Alt i alt

En PERFEKT helg 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg