Gårsdagen…

I går satt jeg "barnevakt" for Shanti. Hunden til Carina. 

De bor hos mamma'n hennes i Drammen denne uken. Og siden hunden ikke er vant med å være der alene så blir den vist helt gæær'n når ikke noen er hjemme. Turid (mamma'n) skulle til frisøren.
Jah… da satt jeg der da.. Ganske kjedelig igrunn! Bare OL på tv . JEG HATER OL!!!!!
Og hva gjør man hvis man kjeder seg??? JOOOO man tømmer godteskåla ;D
 
Skåla var tom da Turid kom hjem 😉
Da Carina kom hjem fra jobben skulle vi ut å spise. Men jenta er jo ikke akkurat kjent for å være den reskeste  😉
Det varte og det rakk. Kjærringa kom seg jo aaaaaaaaaaaaaaldri i dusjen!!!  Jeg rakk og klippe venninna til Turid og greier. 😉 Så ENDLEIG  var a klar! TING TAR TIIIIIIID!!!! 
Vi dro på Mirawa kinaresturanten i Drammen. Maten var kjempegod og jeg spiste selvfølgelig altfor mye og ble dååååååååårlig!!! SUKK!!!  Kom i retur den da! Dumping er noe dritt!!!
Carina spiste opp både sin mat og resten av min 😉 Skjønner faen ikke åssen det er mulig å få plass til så mye mat i den lille kroppen der jeg! HELT SJUKT!!!
Etterpå dro vi opp til Turid igjen. Der jeg nok en gang koseprata litt med dassen 😉 
Frode og dama kom innom. (Frode er fetteren til Carina) Frode hadde drukket 2 øl og var helt i hundre 😉 hihi KULE FRODE!!!  Pluss at han er så forelska at han ikke vet helt hvor han skal gjøre av seg 😉 
Og ØL+FORELSKA FRODE = SKIKKELIG fjortiss 😉  *herlig*
…og Turid måtte røyke på kjøkkenet 😉
Hade da Niiiils 😉
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg