Wått ay hævv du tu dei…

JAU!!!! 

I dag har det ikke skjedd så veldig mye i mitt spennede liv egentlig…
Carina har overnatta. 
Etter frokost spilte "barna" x-box  og data 😉
Slik så det ut:

Den minste har ennå ikke rukket å få på deg klær… Men hatten har han husket!

De størtse "barna" sitter også og spiller…
 
Noen veldig fornøyd….                             Andre i dyp konsentrasjon….
Senere på dagen var vi en tur hos svigers.
Jeg, som veldig snart har bursdag fikk noen forskuddspressanter 😉
De mente jeg trengte det siden jeg skal ha fest neste lørdag 😉

Av svigerfar fikk jeg en drink fountain 🙂 
Denne kommer veldig godt med til velkomstpunchen jeg skal lage på festen 🙂

Og da mente svigermor at jeg måtte ha noe å lage punch med 😉 Så da fikk jeg en liter med vodga  pluss en flaske med tyrker 😉 (nei jeg skal ikke bruke tyrkeren i punchen)

Otto og Karin hadde lagt igjen en pressant jeg selvfølgelig ikke klarte å vente med å åpne 😉
(ækk'e litt nysgjerrig hu vel?) Jeg fikk dette nydelige håndlagde armebåndet 🙂
Da har jeg matsjende øredobber jeg har fått av de tidligere 🙂 Tuuuusen takk 🙂  I løøv it!
Nå skal jeg og Marius se film før senga kaller.
Vi skal se IN A DARK PLACE

HANDLING:
Læreren Anna Veigh får jobb som barnepike for de foreldreløse søsknene, Flora og Miles, på det enorme godset Bly House, langt ute på landsbygden. Anna begynner å skjønne at huset hjemsøkes av tidligere tjenestefolk, og bestemmer seg for å befri barna fra åndene som plager dem.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg