JEG KJEEEEEEEEEEEEEEEDER MEG!!!!!

 JEG KJEEEEEDER MEG!!!!

Og hva skjer når jeg kjeder meg? Jo, jeg ETER!
Og hva skjer når jeg spiser? Jo, jeg blir FEIT!
Og hva skjer når jeg blir feit? Jo, jeg får hjrter og karsykdommer!
Og hva skjer når jeg får hjerte og karsykdommer? Jo, jeg DØR!!!
Og hva skjer når jeg dør? Jo, pappa må grave hull til meg på kirka!
Og hva skjer når pappa må grave hull til meg på kirka? Jo, han blir sliten!
Og hva skjer når pappa blir sliten? Jo, han sovner på kirkegården!
Og hva skjer når pappa sovner på kirkegården? Jo, noen finner han liggende der og får hjertestans!
Og hva skjer når noen får hjertestans? Jo de DØR!
Og hva skjer når noen dør? Jo, pappa må grave hull til de på kirkegården.
Og hva skjer når pappa må grave hull på kirkegården? Jo, han blir sliten!
Og hva skjer når pappa blir sliten???

Det er FARLIG å kjede seg!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg