Forrige helg…

Siden mailen min har vært fucka de siste dagene, så har jeg ikke fått blogget om forrige helg. Har hatt alle bildene på mail.

Lørdag 25.september  var det 10 års jubileumsfest for Gaysir på Rockefeller 🙂 Lisa Tønne var komfransier. Maria Haukås Storeng sang, Reezet sang og en annen svensk homse 😉 hehe.. Måns eller noe tror jeg han het 😉

Jeg og Carina ble avbildet når vi kom 🙂  Dette ligger nå på Gaysir’s hjemmeside 🙂

Men før vi dro ut så var det litt vorspiel på hotellromme mens vi så på Skal Vi Danse 😉


Også shotter vi litt da…                             Jaddaaaaa…                       ….og skyller ned med melk 😉


Vi er glade i hverandre vi 😀

 

Dagen etter var vi turister i Oslo by IGJEN 😉 Vi begynner å bli gode på dette nå 😉 Dagenderpå turister 😀  Jeg dro med meg fruen på høstutstillingen 🙂

Jeg digger moderne kunst 🙂 Kanskje jeg skal stille ut selv til neste år 😀


En luftballonghoppeslott ting???           Hjertekammer????


Ting som kommer ut av veggen…        Et kjempestort bilde som var satt sammen av mange mindre biter.


Grønn mamba? 😉                                           The noodle man 😉


Banankvinnen var min favoritt 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg