Tre fotoshoot denne uken!

I dag har jeg vært på fotoshoot i Drammen med fotograf Autumn Hansen 🙂

Vi skulle egentlig ta closeup bilder med smykker… Men det hele utviklet seg til nakenbilder med skinnstøvletter i vinduet 😉 hahhahah… Men fy faen så kule de ble 😀

Jeg GLEEEEEEEEEEEEEEDER meg til å få dem 😀

 

I morgen skal jeg ta fashion/fetisj bilder med  catsuite og  fancy makeup 😉 Også med Autumn Hansen.

 

Torsdag skal jeg ta bilder med  fotigraf Jeanette Veiby. Disse bildene skal foregåp under vann 😉 Gleder meg asså 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg