Fotoshoot “50-tallet”

For en stund tilbake var jeg og Pia på fotoshoot i Drammen. Temaet var 50-tallet.

Modellere: Meg og Pia Melby Hovedenad
Fotograf: Autumn Hansen
Makeup og hår: Meg
Klær fra Liberty Blue og mitt eget klesskap 🙂


Kjole fra Liberty Blue


Kjole fra Liberty Blue


Kjole fra eget klesskap


Kjole fra eget klesskap


Kjole fra eget klesskap


Sliten husmorlesbe fra 50-tallet 😉


Sliten husmorlesbe fra 50-tallet 😉


Flittige husmødre 😀  Grønn kjole fra Liberty Blue


Pia med kjole fra Liberty Blue


Pia med kjole fra Liberty Blue


Pia med kjole fra Liberty blue

 

 

 

4 kommentarer
    1. Geir Thomas: Er nok proft dette gitt! Alle har sine stilarter å ta bilder på 😀
      Denne fotografen liker ikke å ta sånne standard vanlige bilder. 🙂 Selvom disse er noe av de mer standard hun har tatt!

    2. Likte noen av bildene bedre enn de andre, og fine kjoler og god make-up, men si meg er dette et proft fotoshoot eller bare for gøy? Er noe med vinklene, holdningen på armene og hvordan lyset treffer ansiktet som får meg til å lure. Men absolutt artige bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg