Familie fotografering!

I dag har jeg og lillebror , mamma og pappa vært hos Fotograf Jeanette Veiby.  Mamma har plutselig fått det for seg at hun vil ha bilder av hele familien! 😉 hehe.. med finstasen på! Gutta i dress og vi jentene i BUNAD!!! Og Guuuuud som jeg elsker å gå i bunad!!! HURRAAAAA!!! 🙁 🙁 🙁 Jeg HAAAAATER og være fin og annstendig! Det er så absolutt IKKE meg!!! OFF!!!  Men bildene ble bra da 😀  Selvom pappa var rimelig gretten på hanekammen min 😉  Jeg prøvde faktisk å ha håret rett ned for hans skyld. Men enkelte dager blir det bare ikke noe fint! Og når jeg fikk på meg bunaden i tillegg så det bare heeeeelt feil ut! Så da ble det opp da 😉 Men jeg syns det er dritstilig med kontraster jeg da.  Derfor var hanekam og bunad midt i blinken for meg 😀

Bilder kommer i løpet av uka 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg