Det kjæreste jeg har…

Det er sønnen min Markus 🙂

Jeg er utrolig stolt av han!

Han er en kjempeflott gutt med godt humør og et lurt smil om munnen. Markus er en veldig morsom gutt. Har sansen for humor 😉 Så vi tuller og ler mye sammen 🙂  Markus er også veldig flink til å lytte til andre og gi trøst og gode ord hvis de trenger det! 

Det er helt utrolig hvor fort tiden går.  Jeg syns ikke det er lenge siden jeg lå på sykehuset og trøkka’n ut.  Og nå er han snart 10 år og skal begynne i 5.klasse.  HELT SPRØTT!!!  Lille babyen min!!! 

Uansett så vil Markus alltid være lille gutten til mamma’n sin 😉

Jeg er utrolig glad i deg gutten min!  Elsker deg over alt!

-Mamma-

 

Foto tatt av Cecilia Bush

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg