Skeiv helg 2011

Vært så mye i det siste med fotoshoot og sminking at jeg ikke har fått lagt ut bilder fra helga!

Jeg, Carina og Jeanette feiret skeive dager i oslo 😉

Her er bilder fra hotellet 😉

 

DAG 1


Carina er en NERD!!!

Min faste oppgave på jenteturer 😉

 

Jeanette FØR og ETTER!

 

Jentene på tur…

Noen syns det er veldig artig å  ta do bilder av meg!


Stakkars jente…

 

Jeanette i godform 😉

 

Jeanette i ENDA bedre form 😉

 

Fyllefinger!


Fylleøyet 😉

 

Blei pluttselig litt sprek hu da 😉

 

Tøy og bøy!

 

..men ellers går det bra 😉

 

 

DAG 2

SCKHÅLL!!!

Nok en gang FLOTTE dobilder av meg!

 

Takk for alt ;)















1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg