Ine har fått seg hund :D

Ja… Hvor begynner jeg??

Jo… broren til en jeg jobber sammen med har en hund.. En stooooor hund! En rottweiler. Jeg falt pladask for denne hunden da jeg så den! Og sa at hvis de noen gang skulle tenke på å gi fra seg den så ville jeg ha den 😉

Så viser det seg at de skal flytte til Irak og kan ikke ha med seg denne hunden! Så her for noen dager siden så ringte de meg og spurte om jeg fortsatt var interessert!

Jeg ble jo helt i hundre som vanlig og sa at jeg måtte snakke med Carina først. (min samboer) Hun sa at VI HAR NOK DYR!!!  (har to katter, en hund, og tre ender)  Og jeg er egentlig helt enig! Når jeg fikk tenkt meg om 😉 hehe..

Men så har det seg slik at Ine (vår gode nabo) som vi alltid er masse sammen med ønsker seg en omplasseringshund! Og hun elsker Rottweilere 🙂 Så jeg ringte de opp igjen og fortalte hvordan ståa var 🙂

Dagen etter kom de på besøk for å hilse på Ine og Shanti (hunden vår) og kattene. Og ting gikk over ALL forventning! Shanti og Bora falt pladask for hverandre også 😉

Så med litt mer tilvenning så flytter Bora inn til Ine 🙂

Og Bora er ikke en en hvilken som helst Rottweiler 🙂 Han er en STOOOOR rottweiler! Han  veier nesten 70 kilo! Det er MYYYYE hund!  Og gemyttet på han er helt supert! Herregud for en fin hund!!!

Og siden vi er så mye sammen med Ine som vi er så kommer  vi også til å ha masse med Bora og gjøre 🙂 HURRAAAAA!!!

 


Kjekkeste gutten i gata 😉


Shanti og Bora leker…


Søtinger…


Fineste Bora!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg