JEG VIL INTERVJUE DEG!

Jeg fikk ideen om å begynne å intervjue folk da jeg så bloggen til www.fullstendigkaos.blogg.no

Han hadde intervjuet ei venninne, og jeg syntes dette igrunn var en genial ide! 🙂

Så fra nå av kommer jeg jevnlig til å intervjue folk jeg både kjenner og ikke kjenner.

Så hvis du er en interessant person som mener du har mye morsomt å fortelle så skriv ned  bloggadressen din og fortell hvorfor akkurat DU burde bli intervjuet på bloggen min! Jo mer kreativ du er, desto bedre sjans har du 😉

Men en ting må du vite… Jeg gidder ikke intervjue “normale” folk. Normal er kjedleig! Du må være noe litt utenom det vanlige 😉  Jeg liker mennesker som ikke er helt A4 og som skiller seg ut i mengden 😉

Så om jeg velger akkurat DEG, så burde du ta det som et stort kompliment 😉

 

Tuddeldu 😉

 

~TILDE~

 

11 kommentarer
    1. Jeg tror at hvis du leser bloggen min får du ett inntrykk av at jeg er en deprimert jente med rare innlegg. Meste av det er det nok bare jeg som forstår, helt utrolig at noen fortsetter å lese bloggen min. Jeg tror også at man får inntrykk av at jeg er litt rosa og A4.
      Selv synes jeg ikke det, men det er kanskje på grunn av all den livserfaringen jeg har fått i løpet av mine 17 år.
      Liker virkelig ideen om bloggintervju og bloggen din. Elsker å se på sminken du legger.

    2. Hallo! utrolig stilig blogg du har 🙂
      Jente fra Bodø på snart 24 år, Jobber som advokatassistent, Mamma til William 8 mnd – Skal gifte meg 1. september med min Christopher som jeg har vært sammen med i snart 7 år. Stolt eier av både biler, eget firma, hytte i Sverige og enebolig som vi for tiden pusser opp. Livet er hektisk med sinnsykt bra!! Sjekk ut min blogg da, hvis du synes jeg er et “intervjuobjekt” 🙂
      Ha en fin dag <3

    3. Hei:) Har nettopp startet opp en blogg om de fantastiske og populære duftlysene til Yankee candle:) Dette er Norges første (og eneste) blogg som blogger bare om Yankee Candle:) Hadde vært artig å blitt intervjuet om det:)
      Mvh Marie

    4. http://www.kristineegresseth.blogg.no
      Jeg synes jeg skal bli intervjuet fordi jeg er ei jente som elsker å prate og bli stilt spørsmål til! Jeg er ei glad og sprudlende jente som elsker å prate med folk. Jeg liker å blogge også! Jeg har blitt intervjuet noen få ganger før, bare sånn småe ting for flere år siden. Så ja, hva skal jeg si da?
      Jeg synes iallefall jeg skal bli intervjuet fordi jeg har masse å fortelle og har opplevd alt fra topp til tå i livet mitt, og jeg er bare 15 år ! (16 i august) Jeg har masse å by på, jeg er en sprudlende og glad jente fra trøndelag!

    5. Det hadde vært stas å blitt intervjua 🙂 Jeg har et tilsynelatende A4 liv, men startet i feil rekkefølge. Barn først, så utdannelse og til slutt jobb, hus og hjem. Har 4 barn nå. Har fått til 2 utdannelser og startet på den 3, sykepleien, nå når minste snuppa var 4 mnd og lot far ta over permisjonen. Jobber litt innimellom studiene. Har til tider et fullt hode så det kan være et under at riktig barn møter opp på riktig trening 🙂 Helgavasken kan bli tatt på mandag og av og til har jeg rett og slett glemt hvilken dag det er. Har det helt fantastisk og ville aldri byttet livet mitt mot noen annens 🙂
      Så det var litt om meg 🙂

    6. Hey! Hadde vært fett om du ville intervjue meg!
      Jeg reiser ganske sikkert til New York for å gå på skole på International Academy! derfor kommer jeg til å ha en annerledes blogg enn de andre “rosabloggerne” :)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg