2 år med min kjære!


For 2 år siden i går ble jeg verdens lykkeligste jente. For da ble jeg kjæreste med Carina min. Dette er de to beste årene i hele mitt liv. Jeg har virkelig fått oppleve hva ekte kjærlighet er.Tusen takk for at jeg får oppleve dette sammen med deg jenta mi. Jeg elsker deg høyere enn himmelen. Vi feiret dagen i Oslo og spist god mat. Og jeg fikk verdens nydeligste hjerte kjede med 3 diamanter på. Du er bare herlig Carina. ♥


Skulle egentlig skrivd dette i går, men kom hjem ganske sent, så senga frista litt for mye 🙂

 


   Carina  ♥ Tilde  

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg