Laks med kremet pasta og spinat.

I dag har jeg laga noe nytt til middag!

Noe Carina har hatt lyst på veldig lenge.

Jeg krydret laksefileene med sitronpepper og stekte dem i ovnen på 200 grader.

Så kokte jeg båndpasta.

Jeg hakket opp 2 løk som jeg freste i panna sammen med en stor pose med spinat. (bruk hele posen, det blir veldig lite når det stekes)

Deretter tilsatte jeg en boks med creme fresh og masse sitronpepper. Brukte også litt peppermix og aromat.

Tilslutt blandet jeg i pastaen og lot det koke litt.

 

Legg alt på en tallerken med laksen oppå tilslutt 😀

VIPS!!! Et herlig og sunt måltid!

Også så godt som det  var!

NAMMENAMM!!! Dette skal jeg lage flere ganger!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg