Boxer hvalper :)

I dag har jeg og Carina vært med vår kjære nabo Ine til Fredrikstad og sett på hvalper.

9 helskjønne små boxer hvalper … HELLANUSSEN!!!

Jeg blir jo som vanlig heeeeelt sjuk, og har lyst på alle sammen!!!

GURIMALLA!  Ækk’e sunt å ha med meg på sånt!!!


Dette er lille Arthur 🙂  Han sovna på Carinas fang! Ååååå…. MEG VIL HA!!!

 

 

 

Også har jeg forretsen vært hos tannlegen i dag! NULL HULL!!! 😉  

 

Men nå må jeg forte meg i dusjen! Ellers sovner Carina før jeg får lagt meg… og det vil jeg jo ikke ha noe av 😉 hihi….

Natta da folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg