Jeg har noe jeg må tilstå!

Nå klarer jeg ikke bære på det lenger…

Jeg må bare tilstå…

Jeg har en alvorlig lidelse… Jeg er AVHENGIG!!!

Det begynte for et par måneder siden… da jeg var på besøk hos min gode nabo og  venninne Marion. Der fikk jeg det servert for første gang.

Først gikk det helt fint…  Jeg trodde bare jeg bare likte det veeeeeeldig godt.. Men etterhvert som dagene gikk ble det værre…

Jeg tenkte bare mer og mer på det… Helt til jeg fikk det igjen…. Det var i Hemsedal…

Kroppen min nøt hver sekund… Jeg ble helt borte… Totalt fjern!

Rusen var så uendelig god!

Helt ubeskrivelig!

 

Dagene gikk! Jeg fikk ikke mer! 

Prøvde å kjøpe en erstatning, men det funket dårlig!

Det var kun EN ting som sto i hodet mitt!  DET!!!

Jeg merket jeg ble sint og irritert . Kroppen min skrek etter rusen det ga meg!

Jeg var på gråten opptil flere ganger… Det var helt grusomt!

Jeg håpet at det skulle gå over etterhvert som tiden gikk.. Men det gjorde det ikke!

En måned gikk!  Og enda så tenkte jeg på det HELE tiden!

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har tenkt på det opptil flere ganger hver dag siden jeg fikk det sist…

 

Så i dag skjedde det!

Jeg fikk til en ordning med Marion.

Det er hun som står for dette! Hun som introduserte meg for det.

Vi ble enige om at jeg skulle få en hver dag… Og vi har laget 56 stykk..

Det er forbruk for over en måned…

Kan bli vanskelig, for i dag har jeg allerede tatt 5 stykker…

Følte jeg trengte det i dag.. Da har jeg litt å gå på! Kanskje…

Har nettopp vært innom Marion og fått tre stykk til nå i kveld.

Tok to kjappe etter hverandre…

Den siste sparer jeg til i morra. Tar den nok til frokost regner jeg med…

 

 

Under kan du se bilder av hele prosessen…

 


4 dobbel deig!


Marion er mer dreven i gamet enn meg… Hun har knadd flere boller enn meg…


56 stykk ble det…


Marion har perfekte fistehender 😉


…også masse gult…


Et brett er ferdig stekt…


Herlig…


Ferdig produkt!

 

 

Jeg har nå opprettet en gruppe på facebook som heter ASB.

Anonyme Skolebolleavhengige


Lider du i stillhet, så meld deg inn der… Du er ikke alene! Vi står sammen!

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg