Tja…

Hakke blogga i helga. Gått i ett!

Også har jeg vært så sliten!  Ikke orka noe!

På torsdag var jeg på sparkjøp sammen med Ine og kjøpte inn litt ting og tang!

Fredag kjøpte jeg planter og hadde skikkelig planteraid hjemme 🙂 Blei så fiiiiint atte 🙂

Lørdag var jeg og mamma på Ikea klokka 9.00 (tiiiiidlig) for å få hjelp til å designe et kjøkken 🙂

Det ble råååååååå lekkert! Så i løpet av sommeren blir det nytt kjøkken på meg 😉 GLEDER MEG!!!

Og på lørdag ettermiddag og kveld var vi i Son og feiret bursdagen til kusine Karina.  Hun og Elisabeth skal flytte til Son i løpet av sommeren. Og der var det såååå kosleig 😀 Skikkelig gammeldags bygård 😀 Alt var skeivt og gammelt der inne. Ordenlig koselig! Kan ta bilder neste gang jeg er der 🙂

 

 

Her er tegninger av det nye kjøkkenet mitt 🙂

Jeg ELSKER rødt!!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg