Fotoshoot og utstilling…

I dag har jeg vært i Oslo. 🙂

Dro med 9 toget innover…. 

Jeg skulle møte en fotograf som heter Tom Tande 🙂 Og i dag var det jeg som var modellen 🙂

Lenge siden jeg har modellert nå, så jeg grua meg litt… Har ikke følt meg så modell fin i det siste…. Men jeg tror det ble bra 🙂

 

Etterpå skulle jeg møte min gode venn Tomine. Vi skulle på en bildeutstilling på den gamle skolen min! Altså makeupartist skolen!

Jeg gikk litt rundt i Oslo mens jeg ventet på henne.Der klarte jeg selvfølgelig ikke la være å shoppe litt 😉 Deretter spiste jeg litt og satte meg og tok en kaffe på Elsker 🙂


Kule kaffekoppen!

 

 

AVANT GARDE FOTOUTSTILLING
På skolen var det skikkelig oplegg med champagne som velkomstdrink og fingermat 🙂
Utstillingen var også veldig bra.. Masse mennesker!
Noen hadde også på seg bodypaint 🙂 Stiiilig…
Koselig å se igjen gamle kjente 🙂

 
Etter utstillingen gikk jeg og Tomine på Egon og spiste litt 🙂

Veldiug koselig dag 🙂
Dagens outfit:

Nå skal det bli utrolig godt å legga seg 🙂
Nattinatti 🙂

1 kommentar
    1. Kjempefestlig å se og lese. Flink jente det, tenker jeg. God 17.mai til dere alle. Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg