Stille i det siste…

Har vært litt stille her noen dager nå…

Vært mye med 17.mai,  jobbing, besøk og greier.

Har rett og slett vært drit sliten!

På 17 mai var vi på skolen til Markus. Det var 5 klasse som hadde  ansvaret for å arrangere feiringen i år. Så jeg og Carina sto i potetløpet 😉 Bakte også browniees til salg. Også var det masse rydding på slutten av dagen. Men men.. det gikk fint!

 

På ettermiddagen var vi hos foreldrene mine å grilla. Da hadde vi med kusine Karina også 🙂 Broder’n og Caroline var også der 🙂 Veldig god mat som vanlig og koselig selskap 🙂

Karina har overnattet hos oss i 2 dager. Og i går var hun også med meg på jobb 🙂

 

I kveld kommer det to jenter hjem til meg som jeg skal sminke og style og ta bilder av 🙂 Det gleder jeg meg til 🙂

Skal legge ut bilder av det etterhvert 🙂

 

 

Nå må jeg tilbake på jobb…. Pausen min er over 😉

 

 

Tuddeldu 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg