Sminkedag!

I dag har jeg sminket nesten hele dagen 🙂

Gunn Hege satt sminkemodell for meg i dag! Vi hadde arabisk/indisk tema 😀

Hun var utrolig flink modell! 😀 Og det ble helt rååååå bilder! Gleder meg som en unge til å få dem 😀

Er ikke ofte jeg gjør det, men av og til så får jeg noen ideer i hodet som jeg vil gjennomføre og da trenger jeg modeller 😉

Jeg veit det er utrolig mange som har spurt om å sitte modell for meg, og det er utrolig koselig!

Men jeg må velge modell utifra hvordan type sminke og tema jeg skal ha 🙂  Så det er alltids håp. Når jeg ser etter modeller ser jeg først og fremst ikke etter en typisk modell vakker jente. Jeg ser etter et interessant annsikt.  Noe spesielt!  Noe jeg kan fremheve 😀   Og som sagt passer til det temaet jeg skal ha…

Her er en liten smakebit  fra fotoshooten med Gunn Hege 🙂 Behind the scenes bilder.

 

Disse bildene er tatt med mobilen, så man får ikke samme intrykk av de..

.

________________________________________________________________________________

 

 

På ettermiddagen sminket jeg  nok en gang til fotokuts for Torbjørn Tanberg!

Veldig kosleig at det alltid er jeg som blir spurt 🙂

Modellen i dag het Stine.  Nydelig og flott jente 🙂

Sneik til meg et bilde av henne også 😉 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg