Eurovision 2012

I går var jeg og min kjære i Oslo å så på Eurovision på storskjerm!

Vi var på utestedet Brighten, der det krydde av homser 😉

Hva er egentlig greia med homser og grand prix??? 😉

 

Vi var bedt med av vår felles (homsevenn) Marius!

Koselig kveld!  Og jeg syntes Sverige fikk en velfortjent 1 plass!

Jeg DIGGER jo den sangen 😀

Men at Norge kom på siste plass syntes jeg var rimelig dårlig! Syns da ikke Tojji gjorde en så dårlig jobb! 

Eller hva syns dere???

 

Men jeg må bare si at jeg syns Russland sine usynkroniserte, dansende bestemødre var helt heeeeeeerlig 😉
Seeee så søte de er da…. 🙂

Jeg og Carina tok tidlig kvelden!  Var slitne vi!
Vi hadde leid oss inn på Thon Hotel på Aker brygge! 🙂
Kusina til Carina er hotellsjef der så vi får knakande billig rom 😉 hehe.. kjekt med forbindelser 😉
Fikk familierom med to stoooore gode senger og en sovesofa 🙂

Rommet vårt!

Carina slækkær’n i sofaen!
 
Min outfit!                                                      Carinas Outfit!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg