Fotoshoot med Camilla :)

Da har jeg redigert feridg bildene av Camilla som jeg sminket og fotograferte for noen dager siden 😉

Kan tenke meg dere har ventet nå ;)’

Hehe… Gjør jo ikke akkurat vondt å hvile øya på henne for å si det sånn 😉

 

Kos dere!!!

 

Modell: Camilla

Foto: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Makeup/hår/retusj: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 


Først noen veldig søte til foreldrene hennes 😉


HELLANUSSEN!!! Har du sett noe så søtt da?? 😉

Men skinnet bedrar 😉 Bare vent!

Michael Jackson loock 🙂


VIPS, så var’a ikke så uskyldig lenger a gitt… 😉


Hot lady!


Grrrrrrr….


Hot hotere hotest 😉


Dette er et av mine yndlinger 🙂

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg