Perfekt formede øyebryn!

Dette er et tema jeg har tenkt på å skrive om veldig lenge!
FYTTIKATTA så mye stygge øyebryn som er der ute…
Fåtall av alle jenter har fine formede bryn! Jeg gremmes!
Nå skal det sies at jeg har et sykt forhold til øyenbryn!
Er sykelig optatt av det!
Feil øyenbryn kan ødelegge et helt ansikt!
De vanligste feilene som gjøres er:  for tynne, for buede, for rette, for tykke, for mørke eller for buskete…
Et perfekt bryn:
1. Om du setter en blyant opp mot siden av det ene neseboret finner du punktet brynet skal starte på. 
2. Om du setter blyanten på skrå mot siden av det ene neseboret og i senteret av øyet finner du brynet sitt høyeste punkt.
3. Setter du blyanten enda mer på skrå og opp til enden av øyet (mot øret) Finner du stedet der brynet skal slutte.
På eldre damer kan det være lurt å gjøre brynene smalere innerst. Siden brynene mest sansynelig allerede henger litt ned, kan tykke bryn innerst gi dem et veldig sint utrykk. 
Mitt råd om noen er misfornøyd med brynene sine er at man lar de vokse litt ut for så å gå til en som jobber med dette. Det er lettere å plukke på etterveksten selv enn å forme de selv.


 

Et godt eksempel på perfekte bryn er Tone Damli Aaberge og Megan Fox!

Et annet bilde av et perfekt bryn!


Også et knippe bilder av de VÆRSTE øyenbrynene jeg har sett…
 

Er du fornøyd med dine bryn??



4 kommentarer
    1. Jeg er ikke fornøyd med mine bryn, ikke føler jeg at jeg får til brynene helt heller. Jeg går til ei som vokser de iblant, men kanskje du burde gjort mine 😉

    2. Di siste brynene var jo så flotte da. Usj!
      Men.. Når brynene er nappet har jg ett og annet langt øyehår som
      stikker ut. Bør dt klippe? Nappet jg dt vil dt se noe teit ut. (tror jg).
      Klemmer .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg