Prosjekt KJØKKEN!!!

Som sikkert alle har fått med seg så driver jeg og pusser opp kjøkkenet!

Det er SLIT ass!

Lever nå i et konstant kaos med stua full av kjøkken og uten vann!

Vi fant nemlig ut at vi hadde så gamle rør at det ikke var stoppekran på oppvaskemaskia, så vi måte ta hovedkrana!

Utrolig hvor hemma man blir uten vann ass!

Etter vi hadde rivd kjøkkenet fant vi også fuktskader under benken ved vasken. Rørene hadde lekket! Så nå ser det ut til at vi må ha nye rør og nytt gulv ivertfall på det ene stedet.

Jeg er så glad jeg skal reise bort på ferie på søndag! Og at snekkeren skal gjøre alt mens vi er borte 😀

Blir deilig å komme hjem til et splitter nytt kjøkken 😀

 

Jeg har selvfølgelig tatt noen bilder underveis 😉 (det kom vel ikke som noe sjokk)

Slik så kjøkkenet mitt ut FØR 😀

 

Og slik ser stua mi ut nå… SUKK!!!


Det nye kjøkkenet fra IKEA

Innholdet fra det gamle kjøkkenet…

 

RIVING!


Svigerfar i arbeid!


Svigerfar følger datterens fotspor og er på vei ut av skapet! Eller kanskje han bare skaper seg! 😉

 

Flyttebyrået KLEVAN FLYTT OG DYTT!


Snille menneskene som vi er så som tok vi med oss noe av driten til naboen også!

Vedig kjekt at fruen min jobber på dynga 🙂

Da kan man kjøre dit og kaste utenom åpningstidene 🙂 Og ikke er det kø heller 😉 Genialt!

Legg merke til Stormy som er med på alle bildene!

Da takker Snekker’n for seg!


Verdens kjedeligste tomme kjøkken! Kun de nye veggplatene som ligger på gulvet!

…også Stormy da 😉


Dette var det vi fant under benken! FUKTSKADER!!! HUFF OG HUFF!!!!

 

 

 

Det var alt for nå 🙂

Når jeg kommer hjem fra ferie så skal jeg selvfølgelig vise frem det nye kjøkkenet mitt 😀

GLEDER MEG!!! 😀

 

Tjallabajs!

~Tilde~

 

2 kommentarer
    1. Himla styr å pusse opp… 😛 Men SÅ herlig når en er ferdig og får det som man vil! :)) (og luksus å reise på ferie, og så er det ferdig når en kommer hjem..at jeg ikke tenkte på det da jeg pusset opp 😉 )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg