Mitt lille ferieparadis!

I morgen drar vi på ferien til Herøya 🙂

Gleder meg som en liten unge!

Koselige, nydelige, deilige og skjønne stedet 🙂 Midt i Steinsfjorden.

For de som ikke vet hvor det er så er det ikke langt unna Utøya!

 

Vi pleier å dra dit hvert år 🙂

Og det er som oftest de samme menneskene som er der.

Vi leier hytter der 🙂

 

Blir nok litt lite blogging på meg i 2 uker. Dårlig internettdekning der. Men det får gå!

 

Vi gleder oss alle sammen til å komme dit 🙂

 


Herøya sett fra Lore!

 

 

 

Må bare legge ved en morsom stripe jeg fant på facebook!

Kjente meg veldig godt igjen i den 😉

 

Og når vi først er i gang…. En liten en fra Nemi 😉

 

 

Ha en flott sommer alle sammen 🙂

 

 

Tuddeldu….

~Tilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg