Ny piercing og tattoo!

Jeg syntes kroppskunst er veldig fint!

For meg er det en måte å pynte meg på.

Noen pynter seg med kjeder, armbånd, neglelakk, sminke, klær osv. Jeg pynter meg med kroppskunst!

Ikke alle liker dette, men jeg syns alle burde respektere hva andre bruker pengene sine på.

Noen køper dyre biler, noen har interesse for båt, hest, klær osv. Jeg vil ha piercinger og tattiveringer.

Så lenge man selv er fornøyd med det man kjøper og det ikke går utover andre og man har råd til å betale mat og regninger så ser jeg absolutt ingenting galt i å bruke pengene sine til akkurat det man har lyst til 🙂

Dagens andakt 😉

 

Var i Oslo sammen med kusine Karina og venninna hennes Iselin. Alle sammen skulle ta piercing!

 
Tribal butterfly!


Surface 🙂

 

 

 

 
Da var jeg tegna opp…..                                            Kjeda seg mens hu venta hu da….

Jadda….

Venting er kanskje ikke min sterkeste side…        Men DER var vi i gang! Detta var jo ikke noe godt!!!


AU!!!

ÆÆWWW!!!

Jeg har endel tatoveringer, men jeg må si at dette er den desidert værste jeg har tatt!

SMERTE!!!

 

 

 

Også var det piercingen!

Den var igrunn ikke så ille! Bare svei veldig når hun skjærte ut hullet!


Hullemaskin 😉

Rote litt rund inni der med nål!

Vips så var smykket i 😀

 

Er superduper fornøyd 😀

 

 

 

Også var det Karina sin tur 🙂


En.. To….

Tre!!!

Ååååå så fiiiin!

 

Også var det tunga!

Klar…. ferdig..

…ferdig!!!

Dadaaaaaa…. 😀 Ååå så fiiin!

 

Også var det Iselin sin tur 😀


Klemme….

Stikke…

HURRA!!! 😀

 

 

 

 

Har du noen piercinger eller tatoveringer da??

Og hva syns du om det??

 

 

~Tilde~

2 kommentarer
    1. Ønsker meg veeeldig en slik microdermal som du har tatt! Har hatt surface-piercing på samme sted twice, men den har grodd ut begge gangene, så nå har jeg bare en smiley-piercing. Har fem tatoveringer og den 8. august har jeg en ny time – så da blir det enda mere blekk, hurra!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg