Jeg har aldri vært sååååååååå skuffa før ;)

Her har jeg stått på og bakt ROSA muffins til Pia og Carina’n min!
Men hva tror du de sa når jeg kom ut med fatet og skulle servere de???

NÆÆÆI TAKK!!!

Aldri vært sååååååå skuffa før….. 🙁

 

Men jeg ringte Marion jeg 😉 Og Marion er like glad i kake som meg 😉 hihi…

 

Ellers så har jeg vaska huset i dag! BOOOOOOORIIIIING!

Men det måtte til, for hele huset var fullt av opppussingstøv fra kjøkkenet!

FYSJ! Jeg virkelig hater rot og møkk!

 

Men over til noe annet!  Vi har besøk av venninna vår Pia.

Hun har vært her siden i går og skal være her i noen dager… Hun har nettopp gått fra kjæresten sin. Huff!

Syns veldig synd på henne. Og da er det en selvfølge at jeg stiller opp 🙂 Syns det er skikkelig kosleig å ha henne her! 🙂

Var så kosleig i dag når jeg var alene hjemme og så på klokka. Åy, nå kommer Pia snart hjem fra jobb! Og noen timer senere kommer kjæresten min hjem 🙂

Da hadde jeg to ting å glede meg til 🙂 hihi…

 

Hadde Marion på frokost i dag også 🙂   Og plutselig dukket mamma opp 🙂 Hun hadde syklet hjemmefra 😀 Koooooselig asså 😀

Kan ikke si annet enn at jeg har det veldig bra 🙂

 

<3 <3 <3

 

 

~Tilde~

 

 

 

 Måtte bare legge ved denne sangen!  Den gikk akkurat på tv’n!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg