Huset fullt av folk :D

I dag har det vært fullt hus her 🙂

Kusine Karina har kommet på besøk i helga.

Også kom x-svigers til middag. Og de hadde med seg barnebarnet sitt Maria.

Også “bor” jo Pia her her nå. Så i dag var vi 7 stykker til middag 🙂

Meg, Carina, Pia, Karina, Maria, Signy og Dag.

Andre som også har vært innom i dag er naboen vår Ine, venninna vår Hege og snekkere’n Gregor.

 

Nå sitter jeg, Karina og Pia på hver vår data. Skikkelig LAN (haha)

Carina og Hege sitter og ser håndballkampen på tv 🙂

 

 

Tja… har jeg noe annet og fortelle da tro? 

Jo… Hege og Lars har giftet seg!  De er naboene våre  🙂 Koselige mennesker 🙂

 

Jeg kjøpte en blomst til de fra meg, Carina og Marion. Også lagde jeg et kort 🙂


Blomsten som er i et steinhjerte.

Kortet jeg laget…

 

Også må jeg bare vise dere et skilt jeg kjøpte i dag 🙂 MÅTTE bare ha det!

Nå skal jeg snart legga meg!

Opp driiit tidlig i morra!  Skal sminke brud!

Blir henta kvart over 8. Det er TIIIDLIG på en lørdag ass!

Og på ettermiddagen skal jeg sminke ei anna venninne. Og fikse håret på ei anna. dame. Og på kvelden skal jeg sminke og ha fotoshoot med Tina.,

Blir en  travel dag det her….

 

Natti natti! 🙂

 

~Tilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg