Fotoshoot med Tina

 

I dag har jeg hatt fotoshoot med Tina Dalebråten!

Fy filler’n! Dama er jo heit! Helt rå!

Tina er av den tøffe typen!  Så jeg laga henne enda tøffere! 😉 Skikkelig rocka babe!

Hadde egentlig tenkt på å dra  henne med meg ned i en elv å ta noien vannbilder med sjal og greier. Men det ble sånn her isteden 🙂

Syns det igrunn passa veldig mye bedre 😀

 

Flere bilder kommer etterhvert som jeg får redigert 🙂

 

Modell: Tina Dalebråten

Foto: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Makeup og hår: Tilde Cathrine Kjos (meg)


Tina FØR


Tina ETTER


Tøffe jenta 😉


Jeg er glad i sorthvit foto!


Sexy bitch 😉



Hot mama…



Syns hu minner skikkelig om Pink jeg 😉



Også såååååå glad 🙂



Pink?



Eller Lisbeth Salander?

 

 

 

 

Hva syns du om bildene?? 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg