Sminking til reklameplakat!

I dag har jeg hatt det morro 😉

Jeg har sminket 2 jenter til en reklame for helsekostbutikken LIFE på Gulskogen.

Hun ene skal representere hudpleieprodukter og hun andre skal representere trening.

Sminken jeg la var derfor naturlig mens fresht.

Bildene skal lages i 3×3 meter.

Gleder meg masse til å se de 🙂 Da skal jeg ta bilder å legge ut 🙂

 

Foundation: Lys BB

Øyne: Brun skygge i globalen og lys gull på lokket. Pluss løsvipper.

Kinn: Lyshiglight med shimmer og  corallrosa rouge.

Lepper: Lys plumme med gullshimmer lipgloss.

 

 

Bildene skal lages i 3×3 meter.

Gleder meg masse til å se de 🙂 Da skal jeg ta bilder å legge ut 🙂

 

Og fotografen var mesteren selv Torbjørn Tandberg 🙂

 

Litt backstage bilder 😉

Modellene heter Stine og Kristin 🙂

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg