Lite blogging…

Hei og hopp!

 

Vært litt lite blogging i det siste!

Har liksom hatt mitt og holde på med…

Også har kusine Karina v ært på besøk! Jeg og Carina har vært i Hønefoss og besøkt et vennepar. Var der fra lørdag til søndag! Kusine Karina passa hus og dyr 🙂

Som takk fikk hun en onepiece av oss 😉

 

Andre ting som har skjedd er at Karina har hatt en liten fotoshoot med meg 🙂

Så bilder av dette kommer jeg til å legge ut etterhvert 🙂

Hun er kjempeflink 🙂

 

Også har jeg fått meg vaskehjelp 🙂

Polly og Dolly kaller de seg 😉 hihi..

Er en mor og stedatteren hennes 🙂

 

I dag har jeg bedt foreldra mine på middag! Dette er en liten markering som takk for kjøkkenet 😉

Det var de som var så snille og betalte det til meg 🙂

Er to timer til de kommer nå. Og jeg har bakt kake tilogmed 😉 hehe..

Gulrotkake! Men halve er spist opp allerede 😉

Lagde den i går. Og med disse kakeglade menneskene som er her så forsvinner’n fort gitt 😉

 

Nå skal jeg snart begynne med middag!

Hadde tenkt å lage fløtegratinerte poteter. Også skal jeg prøve å finne en spennende måte å lage torsk på nett 🙂

Matprat er kjekt 😉

 

Snakkes da 🙂

 

~Tilde~

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg