VIKTIG MELDING TIL ALLE HUNDEEIERE! Denne bilen stjeler hunder!

7 kommentarer
    1. Hei!
      Grunnen til at jeg kontakter deg nå er fordi BloggMatch.no er en side som nettopp har åpnet hvor bloggere og bedrifter kan ha et samarbeid med hverandre. Det blir lettere for deg som blogger å få betalt for arbeidet ditt, samtidig som det blir lettere for bedriften å ta kontakt med deg for et videre samarbeid. Jeg er med på dette og har nå et samarbeid med bloggmatch.no. Jeg kan absolutt anbefale det, og så langt så har jeg fått en del “goder”. Blant annet en del invitasjoner hvor jeg har fått alt fra sko til kremer, samt det å møte mange innflytelsesrike mennesker. Neste uke skal jeg på et event hvor KENZA også er en bekreftet gjest og jeg gleder meg veldig, med tanke på at jeg ser opp til henne som den bloggdronningen hun er. Har du lyst til å være med på noe slikt, så vil jeg absolutt anbefale deg å registrere deg på http://www.bloggmatch.no og dersom det skulle være noen spørsmål så er det bare å spørre meg 🙂 15:19

    2. synes det er utrolig bra du sier det på bloggen så alle kan se det!! er syykt gla i hund, å kjøpte meg en egen en i alder av 13 sier litt, bruker pengene på noe annet enn hva de fleste andre 13åringene ville gjort i den tia :S

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg