Strandag, bikkjepass og eyeliner!

JÆVV!!!

I dag har jeg og min kjæææææære venninne og nabo Marion vært på Gilhusodden sammen med barna. Eller Marion hadde bare med seg et barn. Mens jeg hadde med Markus og Arco.

Vi er nemlig barnevakt for han  til i morgen siden Ine er på Dansketur.

Litt bilder fra stranda 🙂



Litt sliten gutt da!

 

På stranda fant jeg sånne kule brune pinner. Aner ikke hva de kalles. Men jeg plukket noen og tok de med hjem 😉

 

Nå skal jeg sæla på motorhesten min og dure av gårde til Gullhella. Der skal jeg 2 gangs refill av eyelineren min 🙂

 

Tjallabajs 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg