Sminke og fotojobb i dag

I dag har jeg sminket og stylet og tatt bilder av Cecilie Pedersen 🙂

En flott jente fra Jessheim som kontaktet meg via facebook 🙂

Hun var utrooooolig flink og fantastisk fotogen!

Og hun har de nydelisgte knallblå øynene du kan tenke deg! (litt misunnelig på dem veit jeg)

De måtte jeg jo bare få frem 🙂

Gleder meg til å legge ut bilder av henne 🙂

Skal jobbe mer med bildene i morgen 🙂

Cecilie var kjempefornøyd 🙂 Og når modellen er fornøyd, så blir jeg veldig glad 🙂

 

Syns det er veldig morro at jeg får så mye sminkejobb om dagen 🙂

Jeg STORKOSER meg med det jeg ELSKER å gjøre 🙂 JIPPIIII!!!

 

 

Nå er det natta!

Får ta meg litt av fruen også 🙂

 

PREKAS!!!

 

~Tilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg