Ny moskusand!

 Jeg har lenge ønsket meg en moskusand til!  

Har tre fra før av!  De heter FUSS, AND og TREDD!

Så jeg manglet jo bare FJÆR! 😉 

Har lett lenge etter akkurat henne 😀  For jeg ønsket meg en sort en 😀

Fuss er hvit, And er brun, sort og hvit, og Tredd er sort og hvit! 

Og noe som er litt kult er at de har forkjellig øyenfarge!

Fuss har blå, And har mørkebrune, Tredd har okeroransj, og Fjær har lysebrune 🙂

 

Jeg prøvde og sette Fjær rett inn til de andre… men det gikk ikke så bra. De hakket og kløp i henne stakkars! 🙁

Så nå har hun fått en egen innhegning inni andegården der hun kan bli kjent gjennom  gitteret i steden 🙂 Så håper jeg at det går seg til senere 🙂

 

   

Her er hun i esken sin mens vi kjører hjem!

Her er hun i stua mens jeg ordner innhegning til henne 🙂 

Dette var veeeeeeeeldig spennnende 😉

Fine gakkene mine 🙂

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg