Date med kjæresten min!

Gleder meg MASSE til jeg skal på date med jenta mi i dag 😀

Hun vil ikke si hvor vi skal, så jeg er MAX nysgjerrig 😉

Eneste jeg vet er at vi også skal ut å spise 😀

 

Jeg tror det er viktig å huske og være litt kjærester innimellom. Krydre hverdagen med å gå på date, reise på turer sammen, ha en romantisk aften med middag og stearinlys, eller bare sitte hjemme under pleddet med en god film!

Man skal pleie kjærligheten! Og det er jeg og Carina veldig flinke til! <3

Vi har vært sammen nå i over 2,5 år og kjent hverandre i 3.  Og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri noen gang har hatt det så bra som jeg har det nå.  Den kriblende følelsen i magen er fremdeles der når jeg ser og tenker på henne 😀

<3 Jeg er så forelska <3

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg