Trøtt i trynet!

I dag har jeg vært konstant TRØTT!!!

Ble seint i Oslo i går.

Showet med Berit Bislett var bare helt rått!!!

DIGGER den dama (eeehhh mann…. ) 😀

Skal legge ut litt bilder fra det i morra!  Nå skal jeg faktisk legga meg!

Jeg og Carina har vært på boligmessa i Drammen i dag. Var egentlig ganske kjedelig!

Men det var gratis godteri der da 😉 hihi… Det syns lillegutt var stas! Han hadde lommene fulle når vi dro derfra 😉

 

I morgen skal jeg også legge ut bilder fra fotoshooten jeg hadde med Ingrid på lørdag.

Har litt tid til å sitte og redigere i morgen!

 

Nå roper dusjen og senga på meg!

 

Nattinatti alle småtroll!

~TILDE~

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg