Den PERFEKTE JULEGAVE til en jente!

GI KJÆRESTEN DIN, VENNINNA DI, DATTEREN DIN DEN PERFEKTE JULEGAVE!

Gi henne et gavekort på en “BLI NY” dag hos meg! 🙂

Alle jenter har vel ønsket seg å være modell en gang?
Bli sminka av en proff, stylet og tatt bilde av…

Jeg lager gavekort på akkurat dette!

Jeg er utdanna makeupartist!

For 1500 kr sminker jeg, styler jeg hår og fotograferer.

Jeg er ikke utdanna fotograf, men jeg har et bra kamera og kan ta bilder. Og jeg kan photoshop!
Du får da 10 ferdig redigerte bilder.

Og du får flotte bilder av henne som du kan skrive ut å henge på veggen 😀
Egentlig en VINN VINN situasjon for dere begge! 😉

Gå på hjemmesiden min www.makeitup.no

Der kan dere se noe av det jeg har gjort tidligere!
PS. Det er ikke alle bildene under jeg har tatt selv. Men jeg har gjort sminke og styling!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg