Jeg ER så flink jeg…

I dag er jeg nesten litt stolt av meg selv 😀

Jeg sto opp tidlig!  Tok med meg bikkjene og Luca og bikkja hennes og gikk tur i skauen 😀

 

Også har jeg gjort reint! 😀 Jeg HATER å gjørra reint! Men guuuud så deilig det er etterpå!

Carina skulle ha med seg ei hjem fra jobben i dag, så da hadde jeg laga middag 😀

Det ble stekt iytre file som jeg dytta full av hvitløk og masse godt krydder! Ved siden av var det gratinerte grønsaker og poteter 🙂

Og stekt sjampingnon 🙂

Nammenamm!!! 😀

 

 

 

Shanti, Arco og Tokio

 

 

 

Og sånn la Shanti mens jeg skulle gjørra reint! HRMF!!!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg