RIP Fjær

Dette  innlegget  skulle jeg egentlig skrevet i går kveld.

Men så kom jeg atså sent hjem fra fotoshoot at jeg sovnet før jeg fikk lagt det inn.

Men her er det!

 

Gråter litt… Fjær døde i dag
Sånn helt plutselig…
Trøster meg med at hun hadde det som et paradis de siste ukene hun levde. Siden hun ble utstøtt av de andre endene mine så ble hun adoptert av Tina og datteren Mathea. Der gikk hun fritt rundt. på gården sammen med de andre endene og hadde fast kosestund med matmor hver eneste dag.
Hun ble virkelig skjemt bort.
Men så var hun også veldig spesiell. Så menneskekjær, god, snill, kosete og pratsom
Aldri opplevd noe lignende.
Tuusen takk Tina og Mathea foe at dere tok dere så godt av lille Fjær.
Jeg er evig takknemlig ♡♥♡

Mathea hadde pakket henne inn i en eske med folie rundt og skrevet et veldig fint brev til henne som ligger i esken… *snufs*

 



Det aller siste bildet av Fjær 🙁  Kort tid før hun døde 🙁

 


Mathea har laget verdens fineste grav til lille Fjær <3

 

 

Hvil i fred jenta vår!

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg