Jeg vil kidnappe Calle!

Nå har vi passet Calle i over en uke.

Og jeg må bare innrømme at jeg har blitt utrolig glad i det lille sjarmtrollet. Det har Carina og Markus også.

Han er jo bare verdens skjønneste lille pelsdott. 🙂

Går sååååå fint sammen med både Shanti og begge kattene. Han og Stormy susser tilogmed 🙂

Jeg gruer meg skikkelig til Hege kommet hjem fra ferie. Jeg vil ikke levere han tilbake.

Tror jeg kanskje må kidnappe han. 😉

Kan kanskje gå med på delt omsorg 😉

Eller så kan Hege få ha han annahver helg og hver onsdag 😉

Det var lurt ; )

Calle hilser på endene :); )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg